Hoe het aangenaam voor uw klanten maken , ook op vlak van geluid...

Laat uw klanten niet weglopen, een aangenaam kader laat klanten langer zitten, meer consumeren en vaker terugkeren.

Niet enkel de keuken, de wijnkaart en de bediening zijn cruciaal. Maar in het huidige kader van een totaal beleving staat ook een lage nagalmtijd centraal. Vaak hebben we gehoord dat klanten bedanken voor het lekkere eten en de zaakvoerder laten weten dat ze niet meer zullen terugkeren. En dat zijn dan nog de klanten die het laten weten ! Hoeveel klanten zeggen niets maar klagen achteraf. Klanten laten ons soms contact nemen met een horecazaak omdat ze niet tevreden zijn over de ruimteakoestiek en de zaakvoerder nog van niemand klachten heeft gekregen ! Spijtig is dat en verlies aan klanten, doodjammer hoe uw inspanning voor lekker eten en gezellige omgeving zo teniet gedaan wordt.

Daar kunnen wij zeker iets aan verhelpen...